Kolačići

Politika kolačića (cookies)

Kako bi internetska stranica radila ispravno te kako bi ju se moglo unaprjeđivati u svrhu poboljšanja vašeg iskustva pregledavanja, potrebno je minimalnu količinu informacija (cookies) spremiti na vaše računalo. Više od 90% internetskih stranica koristi praksu kolačića te su po pravilima Euopske unije obvezne zatražiti pristanak korisnika. Korištenjem ove internetske stranice pristajete na uporabu kolačića, čijim blokiranjem i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće biti funkcionalne.

What are cookies?

Kolačić je informacija spremljena na osobno računalo u trenutku pregledavanja internetske stranice koju ste posjetili. Kolačići omogućuju jednostavnije korištenje budući da spremaju Vaše postavke za internetsku stranicu (jezik ili adresa) te ih pri ponovnom pokretanju iste iznova aktiviraju. Na taj način informacije su prilagođene Vašim potrebama i uobičajenim načinima korištenja. Od jednostavnih informacija o postavkama, kolačići mogu spremiti i velik broj osobnih informacija (ime, e-mail adresa) za koje Vi u potpunosti morate dati pristup. Ukoliko im Vi to niste omogućili, utoliko kolačići ne mogu pristupiti datotekama na Vašem računalu. Aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive, međutim možete u postavkama izabranog internetskog preglednika odabrati mogućnost odobravanja/odbijanja zahtjeva za spremanje kolačića, brisanje spremljenih kolačića i druge aktivnosti vezane uz korištenje kolačića.

Kako onemogućiti kolačiće?

Isključivanjem kolačića ne dopuštate pohranjivanje istih na vlastitom računalu. Postavke kolačića mogu se konfigurirati i mijenjati u izabranom internetskom pregledniku. Kako biste vidjeli postavke, odaberite preglednik koji koristite (Chrome, Firefox, Internet Explorer 9, Internet Explorer 7 i 8 te Operu ili Safari (stranice na engleskom jeziku)). Ukoliko onemogućite kolačiće, utoliko nećete biti u mogućnosti koristiti određene funkcionalnosti internetskih stranica.

Što su privremeni kolačići?

Privremeni kolačići, ili kolačići sesije, uklanjanju se s vašeg osobnog računala u trenutku zatvaranja internetskog preglednika u kojem ste pregledavali internetsku stranicu. Uz pomoć ovih kolačića, stranice pohranjuju privremene podatke.

Što su stalni kolačići?

Stalni, ili spremljeni, kolačići ostaju na Vašem osobnom računalu i nakon zatvaranja internetskog preglednika. Uz pomoć ovih kolačića internetske stranice pohranjuju podatke kako bi Vam se olakšalo korištenje. Primjerice, internetske stranice koje zahtijevaju unos korisničkog imena i lozinke ''zapamtit'' će vaš unos koji će se pojavljivati pri svakom novom posjetu istim. Stalni kolačići ostat će zabilježeni na računalu danima, mjesecima ili godinama.

Što su kolačići od prve strane?

Kolačići od prve strane dolaze s internetske stranice koju pregledavate, a mogu biti privremeni ili stalni. Na taj način, internetske stranice pohranjuju podatke koji će Vam olakšati korištenje pri svakom novom posjetu toj internetskoj stranici.

Što su kolačići treće strane?

Kolačići treće strane na Vaše računalo dolaze s drugih web mjesta koje se nalaze na internetskoj stranici koju pregledavate. Riječ je o primjerice pop-up oglasima, a kolačići tu imaju ulogu praćenja internetskih stranica u oglašivačke svrhe.

Koristi li ova web stranica kolačiće?

Da, ova internetska stranica koristi kolačiće kako bi Vam osigurala jednostavnije i bolje korisničko iskustvo.

Kakve kolačiće koristi ova web stranica?

• Privremene kolačiće (Session cookies) – riječ je o kolačićima koji će se automatski izbrisati prilikom zatvaranja internetskog preglednika u kojem radite

• Stalne kolačiće (Persistent cookies) – riječ je o kolačićima koji će ostati ''zabilježeni'' u vašem internetskom pregledniku dok ne isteknu ili ih sami ručno ne izbrišete. Prikupljene informacije su anonimne, a ne uključuju vaše privatne podatke

Ima li na web stranici kolačića treće strane?

Postoji nekoliko vanjskih servisa koji Vam spremaju ograničene kolačiće, a isti nije postavila ova internetska stranica. Limitirani kolačići služe za nesmetano korištenje mogućnosti koje korisnicima osiguravaju jednostavan pristup sadržaju. Ova stranica omogućuje:

• Mjerenje posjećenosti

Stranica koristi Google Analytics - servis za mjerenje posjećenosti. Ukoliko želite onemogućiti spremanje kolačića od strane ovog servisa, zabranite ih na slijedećem linku: Google Analytics - https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

Dodatne informacija oko isključivanja kolačića

Postoji nekoliko internetskih stranica za isključivanje pohranjivanja kolačića za različite servise.Više informacija pročitajte na sljedećim linkovima:

http://www.allaboutcookies.org/

http://www.youronlinechoices.eu/

hosta.hr

Pravne odredbe

Izjava o privatnosti

IZJAVA O ZAŠTITI PODATAKA

RONA TRADE d.o.o. se o vašim osobnim podacima koje nam stavljate na raspolaganje brine sa velikom pažnjom i odgovornošću. Naša je želja upoznati vas na koji način i zbog kojih razloga se Vaši podaci pohranjuju i koriste. Pri tome vam jamčimo da će vaši podaci biti zaštićeni od neovlaštene uporabe od strane trećih osoba. Osobni podaci koje unesete na našu Internet stranicu (npr. broj kreditne kartice) biti će dalje preneseni putem „zaključane" veze, uz našu brigu da se uz sva moguća tehnička dostignuća onemogući stranim osobama pristup i zloupotreba podataka tijekom i nakon prijenosa.

KOJI SE OSOBNI PODACI POHRANJUJU I OBRAĐUJU?

Prilikom posjete našoj web stranici pohranjuju se osobni (IP adresa), i ne-osobni podaci (npr. naziv vašeg web preglednika i vašeg operativnog sustava, te svaka posjećena stranica). U slučaju da obavite online rezervaciju ili se prijavite na naš newsletter, Vaši će osobni podaci (ime, adresa, adresa elektroničke pošte, broj telefona) biti pohranjeni i obrađeni. Vaši osobni podaci obrađuju se isključivo prilikom izvršenja željenog postupka i za provođenje poslovnih procesa za koje smo ovlašteni. Daljnji podaci koje zatražimo mogu nam biti ustupljeni isključivo dobrovoljno. Vaša je odluka da li će te nam tražene podatke ustupiti ili ne. Kako je naš trajni trud unapređenje ponuđenih usluga, ovi opći podaci biti će korišteni radi statističke obrade, istodobno vodeći računa o očuvanju anonimnosti davatelja podataka. Uz Vašu suglasnost, povremeno ćemo Vas informirati o našim novostima i posebnim ponudama. Ukoliko više ne budete želljeli dobivati ove obavijesti, molimo Vas da nas obavijestite kako bismo Vas odjavili. Vaše podatke nećemo ustupati, prodavati ili koristiti ni na koji neovlašteni način osim u slučaju vašeg izričitog odobrenja.

"COOKIES"

Na našoj web stranici se trajni "cookies" koriste isključivo prilikom korištenja opcije "Moj izbor". Sadržaj "vašeg izbora" se pohranjuje kako biste bili u mogućnosti naknadno pozvati odabrani proizvod nakon nekog vremena. Ovi "cookies" će u svakom slučaju biti automatski pobrisani sa vašeg hard diska nakon isteka razdoblja od 28 dana. Vaš je izbor da onemogućite instalaciju "cookies-a" podešavajući Vaš web preglednik, no željeli bismo naglasiti da bi u tom slučaju neke od mogućnosti koje naša web stranica pruža mogle biti ograničene.

GOOGLE ANALYTICS

"Ova web stranica se koristi Google Analytics-om, analitičkim web servisom Google-a, Inc. ("Google"). Google Analytics se koristi "cookies-ima" koji su mini-tekstualni dokumenti instalirani na Vaše računalo sa ciljem da omoguće analizu načina na koji korisnici koriste web stranicu. Podaci o načinu na koji Vi koristite web stranicu, a koje generiraju ovi cookies-i biti će proslijeđeni i pohranjeni na serverima Google-a u Sjedinjenim Američkim Državama. Google će ove podatke koristiti s ciljem vrednovanja Vašeg korištenja web stranice, ispunjavajući izvještaje o aktivnostima web operatora i pružajući druge usluge vezane za aktivnosti web stranice i upotrebu interneta. Moguće je također da Google ove podatke proslijedi trećim stranama ukoliko je to zakonski obavezno, ili u slučaju da treća strana obrađuje podatke za potrebe Google-a. Google neće povezivati Vašu IP adresu sa niti jednim drugim podatkom u Google-ovom vlasništvu. Vi možete onemogućiti korištenje cookies-a podešavajući svoj web preglednik na prikladan način, no napominjemo da u tom slučaju možda neće biti moguće korištenje web stranice u njenoj punoj funkcionalnosti. Koristeći ovu web stranicu, Vi odobravate Google-u obradu vaših podataka na način i za potrebe koje su prethodno navedene u ovom članku."

Before using our website, please read the Google Terms at: (https://policies.google.com/terms?hl=en) and learn about Google's Privacy Policy at: https://policies.google.com/privacy?hl=en .

ODGOVORNOST

Unatoč pažljivom nadzoru svih sadržaja, RONA TRADE d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za sadržaje web stranica kojima se pristupa putem hyperlinkova sa naše web stranice. RONA TRADE d.o.o. nema nikakvog utjecaja na trenutni ili budući dizajn, sadržaj ili autorstvo linkanih stranica. Urednici linkanih stranica isključivo su odgovorni za njihov sadržaj, funkcionalnost, ispravnost i legitimitet. RONA TRADE d.o.o. izričito odbacuje odgovornost za sve sadržaje ovih web stranica.

hosta.hr

Pravila i uvjeti

__________________________________________________________________________________________________________________________________

Opći uvjeti korištenja HOSTASSIST Paketa

(dalje: Opći uvjeti)


Verzija I.


Vrijede od: 01.01.2019



UVODNE ODREDBE


Članak I.


Rona trade d.o.o., sa sjedištem na adresi Opatija, Nova cesta 119, je trgovačko društvo upisano kod Trgovačkog suda u Rijeci pod matičnim brojem subjekta: 040054456 OIB: 39217415068 (dalje i :RONA ) koje raspolaže ukupnošću informatičkih, tehničkih , intelektualnih rješenja i skupom usluga za upravljanje smještajnim kapacitetima pod nazivom „ HOSTASSIST paket“ , koje plasira na tržište sukladno odredbama Ugovora o posredovanju/zastupanju u pružanju usluga smještaja i pružanju drugih usluga i ovih Općih uvjeta, te je registrirano i licencirano za pružanje svih usluga turističke agencije na koje se ovi Opći uvjeti odnose . ( čl.12.st.1. t. 6.,t.13., t.14., Zakona o pružanju usluga u turizmu NN 130/2017, dalje: ZOPUT) kao i za pružanje ostalih usluga obuhvaćenih istima.

„HOSTA paket“ je skup usluga turističke agencije koji omogućava Iznajmljivaču više slobodnog vremena, brzo, praktično i jednostavno iznajmljivanja, a uključuje slijedeće pojedinačne usluge:


Dodatne usluge su usluge/radovi koje je u okviru Ugovora o posredovanju/zastupanju u pružanju usluga smještaja i pružanju drugih usluga RONA pružila/izvršila Iznajmljivaču temeljem njegove posebne narudžbe, a nisu obuhvaćene „HOSTASSIST paketom“ te se stoga posebno obračunavaju i naplaćuju po Cjeniku RONE.


Iznajmljivač je svaka fizička ili pravna osoba, rezident ili nerezident RH, koja je nositelj odobrenja za pružanje usluga smještaja (Rješenje o kategorizaciji objekta) odnosno koja je prema aktualnom Zakonu o ugostiteljskoj djelatnosti ovlaštena obavljati ugostiteljsku djelatnost pružanja usluga smještaja, o svakodobnom ispunjenju kojih uvjeta sam brine i odgovora, a koji je sklopio Ugovor o posredovanju/zastupanju u pružanju usluga smještaja i pružanju drugih usluga sa RONOM i time postao korisnik „HOSTA paketa“ (dalje i: Korisnik).


Ugovorom o posredovanju/zastupanju u pružanju usluga smještaja i pružanju drugih usluga (dalje i: Ugovor), i ovim Općim uvjetima uređuju se međusobno odnosi, način suradnje te prava i obveze RONA TRADE d.o.o. , kao pružatelja usluga „HOSTASSIST paketa“ i drugih (dodatnih) usluga, te Iznajmljivača kao Korisnika usluga za svoj Smještaj, uz pravičnu naknadu.


Smještaj je svaka smještajna jedinica Iznajmljivača (apartman, studio apartman, soba, vila, itd.) za koju je isti ishodovao odobrenje za pružanje usluga smještaja (Rješenje o kategorizaciji objekta) sukladno važećem pozitivnom pravu ( Zakon o ugostiteljskoj djelatnosti, Pravilnik o razvrstavanju i kategorizaciji ugostiteljskih objekata i dr.)


Subagenti su on-line i/ili off-line agencije posrednici u zemlji i inozemstvu sa kojima je Iznajmljivač posredovanjem/zastupanjem RONE sklopio posrednički ugovor .


Iznajmljivački portal omogućava Iznajmljivaču da putem vlastite lozinke prati realizaciju Ugovora što uključuje popunjenost Smještaja, stanje prihoda i dr.



Vlastitim zauzećem Smještaja smatraju se one rezervacije koje nisu zaprimljene posredstvom direktnog kanala prodaje RONE (www.ronabooking.com, direktna prodaja i slično) i/ili putem drugih posrednika u zemlji i inozemstvu tzv. Subagenata (putem multikanalne prodaje HOSTA), a u rezervacijski sustav su unesene direktno od strane Iznajmljivača.


Osobno korištenje je razdoblje korištenja Smještaja od strane Iznajmljivača osobno unutar razdoblja iznajmljivanja.


Razdoblje Iznajmljivanja predstavlja razdoblje tekuće kalendarske godine koje je obuhvaćeno Rješenjem o kategorizaciji unutar kojeg RONA pruža Iznajmljivaču usluge iz Ugovora.

Nedolazak Gosta/No show podrazumijeva situaciju nedolaska Gosta koji nije prethodno otkazao rezervaciju.


Otkazivanje rezervacije/storno trošak podrazumijeva situaciju u kojoj Gost otkaže rezervaciju unutar razdoblja koje je politikom otkazivanja, u ovisnosti o vremenu preostalom do početka korištenja usluge, određeno kao razdoblje razmjerne naplate otkaza rezervacije.


PDV obrazac služi za evidenciju svih dobara i usluga koje su predmet oporezivanja PDV-om.

Obračun i plaćanje PDV-a na proviziju stranih agencija i posrednika (subagencije) je zakonska obveza svakog iznajmljivača paušaliste pa su Iznajmljivači paušalisti koji koriste usluge stranih agencija obavezni registrirati se za potrebe PDV-a , obavezni obračunati i prijaviti PDV-a za razdoblje oporezivanja, tj. u mjesecima u kojima su obavljane oporezive transakcije te su obavezni uplatiti obračunati PDV u državni proračun do kraja tekućeg mjeseca za prethodni mjesec.


PDV-S obrazac služi za prijavu stjecanja dobara i primljenih usluga iz drugih država članica Europske unije.

Ako su u pitanju usluge agencija trećih zemalja, odnosno zemalja nečlanica EU, a koje nemaju sjedište u RH, nema potrebe ispunjavati PDV-S obrazac.


Ukoliko nije drugačije određeno ovim Općim uvjetima ili Ugovorom, sva pravno obvezujuća komunikacija Iznajmljivača sa RONOM odvija se pisanim putem na adresu: RONA trade d.o.o., 51410 Opatija, Nova cesta 119 ili elektroničkom poštom na adresu: info@hostassist.hr. Telefonska komunikacija je samo informativnog značenja obavlja se na broj +385 51 715 728 .


Sklapanjem Ugovora Iznajmljivač izričito potvrđuje da je upoznat sa svim odredbama ovih Općih uvjeta koji kao sastavni dio Ugovora predstavljaju način poslovanja RONE s Iznajmljivačem i primjenjuju se u cijelosti, osim ako Ugovorom nije drugačije određeno, da ih je prilikom sklapanja Ugovora primio te da ih u cijelosti prihvaća.


HOSTA PAKET


Članak II.


Sklapanjem Ugovora Iznajmljivač postaje Korisnik svih usluga koje obuhvaća „HOSTASSIST paket“ pod uvjetima navedenim u Ugovoru i ovim Općim uvjetima te njihovim svakodobnim izmjenama i dopunama .

1/ BOOKING :(čl. 12. st. 1. t. 6 ZOPUT) podrazumijeva prodaju, posredovanje i rezervaciju usluge smještaja, što u širem smislu podrazumijeva poduzimanje aktivnosti za prodaju i unaprijeđenje plasmana i promidžbe Smještaja Iznajmljivača, te u tom cilju oglašavanje, rezervaciju i prodaju Smještaja putem web.stranice RONE www.ronabooking.com te putem drugih posrednika u zemlji i inozemstvu-subagenti (multikanalna prodaja) u koju svrhu; u zastupanju Iznajmljivača u njegovo ime i za njegov račun; RONA sa subagentima sklapa posrednički ugovor .

Radi izbjegavanja nesporazuma naglašava se da, bez obzira na kanal prodaje, RONA na domaćem i inozemnom turističkom tržištu, kako prema Gostu tako i prema subagentima uvijek nastupa u svojstvu turističke agencije posrednika/zastupnika Iznajmljivača te djeluje isključivo i samo u ime i za račun Iznajmljivača. Navedeno podrazumijeva da posredstvom RONE Iznajmljivač zasniva direktan poslovni odnos i sa Gostom i sa Subagentima, koji poslovni odnos ne prestaje za slučaj raskida Ugovora sa RONOM.

Pri izradi prezentacije objekta na svim kanalima prodaje RONA snosi troškove: prve posjete Smještaju , izrade opisa, izrade fotografija. Prezentirani materijal, fotografije, tekstovi; osim onih koje je ustupio Iznajmljivač;, vlasništvo su RONE . O podobnosti fotografija za objavu odlučuje isključivo RONA bez prava Iznajmljivača na izbor ili prigovor na RONIN izbor.

Predajom vlastitih fotografija RONI Iznajmljivač jamči da posjeduje autorska prava na iste, pri čemu daje RONI u roku trajanja Ugovora, neekskluzivno, globalno, neopozivo, bezuvjetno i neograničeno pravo na korištenje, reprodukciju, prikaz, distribuciju, prema vlastitom nahođenju, a za potrebe prodaje kako putem vlastite internetske stranice i digitalnih alata tako i na (online/offline) subagencijama, promotivnim materijalima, sustavima i publikacijama .


2/ YIELDING : povremene korekcije komercijalnih uvjeta ( cijene i minimalni dani boravka ) u pojedinim terminima na temelju praćenja popunjenosti kapaciteta Iznajmljivača i uprosječene popunjenosti njegove neposredne konkurencije uključivo akcije : last-minute, first-minute i sl.


Putem usluge Yieldinga, „Hosta paket“ Iznajmljivaču omogućava izbor :


a) Iznajmljivač ovlašćuje RONU da posve samostalno, bez obaveze prethodne konzultacije sa njim ili naknadne obavijesti, vrši korekciju cijena iz Ugovora, ali ne ispod nivoa isplativosti vlastite cijene, što sustav prepoznaje te blokira takav unos. Kod ove opcije Iznajmljivač nema pravo naknadnih prigovora, primjedbe, prozivanja ili traženja dodatnih pojašnjenja vezano za razlog smanjenja cijene u odnosu na cijenu iz Ugovora.


b) Iznajmljivač posve samostalno direktnom ulaskom u rezervacijski sustav vrši korekciju cijena iz Ugovora , ali ne ispod nivoa isplativosti vlastite cijene, što sustav prepoznaje te blokira takav unos.


3./ RECEPCIJSKE USLUGE: (čl. 12. st. 1. t. 13 ZOPUT) podrazumijeva usluge prihvata i ispraćaja Gosta; izdavanje i naplata računa za smještaj, uključivo naplatu, obračun i uplata boravišne pristojbe, prijava i odjava Gostiju putem eVizitor, vođenje popisa gostiju.


I.) Usluga prihvata i ispraćaja Gosta prvenstveno podrazumijeva predaju ključeva Smještaja Gostu i preuzimanje ključeva od Gosta, (odnosno omogućavanje ulaska u Smještaj), a izvršava se na jedan od dva raspoloživa načina pružanja te usluge:


a) Manualno – uručenjem ključa smještaja Gostu osobno, putem recepcionera ili druge ovlaštene osobe, unutar radnog vremena RONA recepcija;

b) Virtualno – putem web aplikacije u slučaju uporabe virtualne recepcije odnosno elektronske online ili offline brave ili sefa za ključeve .


Izbor o načinu pružanja te usluge za svaki Smještaj zasebno ovisi o lokaciji Smještaja te je isključivo pravo RONE.

Za slučaj da je omogućena usluga elektronske brave, uvjet za sklapanje Ugovora je da Iznajmljivač položi na račun RONE iznos od 1.000,00 kn (tisućukuna) depozita po bravi, kao garanciju da za slučaj prestanka Ugovora neće RONU spriječiti u preuzimanje brave. Uz ostvarenje navedenog uvjeta prilikom prestanka Ugovora deponirani iznos RONA vraća Iznajmljivaču u cijelosti.

Brava je vlasništvo RONE te Iznajmljivač nije odgovoran za krađu, oštećenje, kvar brave.

Radi izbjegavanja nesporazuma naglašava se da preuzimanjem ključeva Smještaja, RONA preuzima isključivo i samo odgovornost za pravovremeno omogućavanje Gostu ulaska u Smještaj, što podrazumijeva jedino odgovornost za gubitak, propast ili oštećenje samog ključa te obvezu nadomještanja istog na vlastiti trošak, kao i odgovornost za predaju ključeva isključivo i samo Gostima te svojim djelatnicima u cilju čišćenja i održavanja Smještaja.

Za vrijeme posjeda ključeva Smještaja isključena je svaka odgovornost RONE za stanje/štetu Smještaja,

uređaja, opreme, za slučaj provale, krađe, radnjom trećeg, radnjom Gosta, dotrajalosti, više sile odnosno

isključena je bilo kakva odgovornost RONE za štete koje pretrpi Iznajmljivač u Smještaju, opremi i uređajima,

ali je RONA u obvezi poduzeti sve radnje nužne za očuvanje prava Iznajmljivača (obavijest policiji).

Iznajmljivač je obavezan osigurati Smještaj od rizika provalne krađe i razbojstava, te od požara , izljeva vode iz

vodovodnih i kanalizacijskih i elektro instalacija, opasnosti oluje, loma .


II.) Usluga prijave i odjave Gosta u sustav eVisitor izvršava se na jedan od dva raspoloživa načina:


a) Manualno – osobno putem recepcionera ili druge ovlaštene osobe RONE

b) Virtualno – putem aplikacije za skeniranje : „mashine readable zone off dokument“ i slanje podataka u

eVizitor ili web aplikacije. Izbor o načinu pružanja te usluge za svaki Smještaj zasebno ovisi o lokaciji Smještaja te je isključivo pravo RONE .


III.) Usluga naplate od Gosta vrši se osim gotovinom i putem bankovnih i kreditnih i debitnih kartica.

Izbor o načinu naplate od Gosta za svaki Smještaj je isključivo pravo RONE .

Sve račune koje je RONA izdala u ime i za račun Iznajmljivača ne dostavljuju mu se u papirnom obliku već se vode u obliku elektronske arhive.

RONA je u obvezi poštivati rokove i sve ostale uvjete naplate koje je odredio Iznajmljivač s time da RONA u svakom slučaju vrši naplatu od Gosta najkasnije 3 dana prije njegova dolaska .

Naplata od rezidenta RH se vrši u kunama po srednjem tečaju HNB na dan izdavanja računa, a naplata od nerezidenta RH vrši u valuti Euro.

RONA odgovara Iznajmljivaču za naplatu usluge smještaja samo pod uvjetom da je omogućila Gostima korištenje Smještaja prije potpune naplate usluge smještaja.

RONA ne odgovara Iznajmljivaču za nemogućnost naplate od Gosta za slučaj nedolaska/no show ili otkazivanja rezervacije.


4/ ORGANIZACIJA I OBAVLJANJE ČIŠĆENJA: (čl. 12. st. 1. t. 14 ZOPUT) podrazumijeva čišćenje Smještaja prilikom svake smjene Gostiju uključivo do 15 m2 površine terase ili balkona, uključuje izmjenu posteljine (plahte, jastučnice, ručnici, kupaonske stope, krpe za suđe)

Uvjet za sklapanje Ugovora je da RONA koristi isključivo svoju posteljinu, ručnike i krpe za suđe.

Usluga ne obuhvaća pranje deka, popluna i jastuka niti Veliko generalno čišćenje prije i / ili nakon sezone što je

moguće naručiti prilikom sklapanja Ugovora ili naknadno kao dodatne usluge po važećem Cjeniku RONE.

RONA se obvezuje nadoknaditi Iznajmljivaču štetu nastalu nepažljivim izvršenjem radova uslijed čega je došlo do loma stvari ili bilo kakve posredne ili neposredne materijalne štete, kao i štetu vezano za opravdane reklamacije Gosta koje se odnose na čistoću Smještaja.


5/ ZAPRIMANJE REKLAMACIJA TE ORGANIZACIJA USLUGA VEZANIH UZ ODRŽAVANJE SMJEŠTAJA: podrazumijeva da sve reklamacije vezano za tehničko stanje Smještaja i opreme zaprima RONA putem svog Call centra te o svim zaprimljenim reklamacijama obavještava Iznajmljivača .

Radi izbjegavanja nesporazuma naglašava se da „HOSTASSIST paket“ ne obuhvaća uslugu otklona utvrđenog kvara , već samo zaprimanje reklamacija i obavještavanje Iznajmljivača o istima, dok se sam popravak koji obuhvaća rad i materijal naplaćuje kao dodatna usluga po Cjeniku RONE .

Prilikom sklapanja Ugovora Iznajmljivač ima mogućnost kao dodatnu uslugu koja se posebno naplaćuje, ovlasiti RONU da za manje tehničke intervencije i uklanjanje manjeg kvara tj. za radove u trajanju manje od jednog sata (razna pričvršćenja namještaja, odštopavanja sifona, zamjena žarulja, nadomještavanej sitnog inventara, setiranje TV kanala, uključenje bojlera, frižidera i slično,) bez njegove dodatne narudžbe iste otkloni na poseban trošak Iznajmljivača po cijenama rada i materijala iz Cjenika RONE. Za slučaj da se Iznajmljivač ne odluči za tu opciju obvezan je potpisom Ugovora jamčiti da će u cilju zaprimanja obavijesti o reklamacijama osigurati 24/7 satnu dostupnost putem telefona čiji broj je u obvezi dostaviti RONI prilikom sklapanja Ugovora.

RONA se obvezuje naknaditi Iznajmljivaču štetu nastalu nepažljivim izvršenjem radova uslijed čega je došlo do loma stvari ili bilo kakve posredne ili neposredne materijalne štete, kao i štetu vezano za opravdane reklamacije Gosta koje se odnose na radove tehničkih intervencija izvršenih od strane RONE.


6/ KONTROLA OBRAČUNA ULAZNIH RAČUNA SUBAGENATA TE PLAČANJE ISTIH

Podrazumijeva zaprimanje, kontrolu te plačanje računa za proviziju Subagenata sa kojima je posredovanjem i zastupanjem RONE Iznajmljivač zasnovao direktan poslovni/ugovorni odnos. Plačanje se vrši odbijanjem od iznosa prihoda pripadajućeg Iznajmljivaču naplaćenog od Gosta.

Radi izbjegavanja nejasnoća naglašava se da naprijed navedena usluga ne obuhvaća radnje obračuna i plačanje PDV po računima Subagenata. Naime, Iznajmljivači paušalisti koji koriste usluge stranih agencija obavezni su registrirati se za potrebe PDV-a , obračunati i prijaviti PDV-a na proviziju stranih agencija za razdoblje oporezivanja, tj. u mjesecima u kojima su obavljane oporezive transakcije, te su obavezni platiti obračunati PDV u državni proračun do kraja tekućeg mjeseca za prethodni njesec. S obzirom na navedeno prilikom sklapanja Ugovora Iznajmljivač ima mogućnost ovlastiti RONU da u njegovo ime i za njegov račun, u zakonskim rokovima vrši prijavu i obračun PDV/PDV-S, ispostavlja naloge i odbijanjem od iznosa njemu pripadajućeg prihoda vrši plačanje PDV te tu Dodatnu uslugu naplati po svom Cjeniku .

Za slučaj da se Iznajmljivač ne odluči za tu opciju RONA ne snosi odgovornost za prijavu PDV/PDV-S, obračun i plaćanje PDV po računima inozemnih Subagenata .


NAKNADE RONI


Članak III.


Za pruženu uslugu „HOSTASSIST paketa“ RONA ima pravo na Proviziju .

Usluga „HOSTASSIST paket“ pruža se po principu „nema gostiju nema provizije“ pa je obračun i plačanje Provizije RONI uvjetovano realizacijom usluge smještaja .

Usluga smještaja je realizirana dolaskom Gosta.

Za sve Dodatne usluge koje pruži Iznajmljivaču izvan „HOSTASSIST paketa“ RONA obračunava naknadu sukladno svom Cjeniku.

Račun za pruženu uslugu „Hosta paket-a“; RONA izdaje za svaku realiziranu uslugu smještaja bazirano na datumu odlaska Gosta.

Za slučaj nedolaska Gosta/no show ili otkazivanja rezervacije/storno trošak usluga smještaja nije realizirana te RONA nema pravo na naplatu Provizije za uslugu „HOSTASSIST paketa“, ali od svakog iznosa izvršene avansne bespovratne naplate RONI s naslova odštete pripada 25%, a ostatak se s istog naslova isplaćuje Iznajmljivaču.

Iznos odštete iz prethodnog stavka (no show, storno trošak) uzima se u račun u mjesecu kada je usluga trebala započeti .

OBRAČUNI I ISPLATE IZNAJMLJIVAČU

Članak IV.


Svake Srijede u tjednu; za usluge naplaćene od Gosta tijekom prethodnog tjedna; uz ustegu očekivanog

iznosa rashoda tog razdoblja, (naknade subagentima, RONI i sl.) , RONA isplaćuje Iznajmljivaču akontaciju

prihoda .

Do zadnjeg dana u mjesecu za prethodni mjesec; uzimajući u račun već izvršena tjedna akontativna

plačanja; RONA vrši Mjesečni obračun stvarno ostvarenih prihoda i rashoda Iznajmljivača, te se svaka

negativna ili pozitivna razlika u odnosu na isplaćene akontacije obračunava prilikom prve slijedeće isplate

akontacije prihoda.

Isplata ostvarenog prihoda Iznajmljivaču će; ovisno o valuti naplate; biti izvršena na njegov kunski ili devizni

žiro račun.

Eventualne tečajne razlike terete Iznajmljivača .



GODIŠNJI OBRAČUN RABATA IZNAJMLJIVAČU

Članak V.


Okončanjem kalendarske godine, a najkasnije do 31.01. naredne, vrši se Obračun Rabata koji se temelji na

stvarno ostvarenom godišnjem prihodu Iznajmljivača ( iznos naplaćen od Gosta) i stvarno realiziranom

broju smjena. Alat za Obračun Provizije je Kalkulator cijene HOSTASSIST paketa koji je svakodobno dostupan

Iznajmljivaču putem www.hosta.hr .

Ukoliko rezultat Kalkulatora bude manji od 25%, za više naplaćeni iznos Provizije za tu godinu, RONA

Iznajmljivaču odobrava Rabat koji mu isplaćuje u roku od 30 dana od dana Obračuna .

Verifikaciju vjerodostojnosti algoritma Kalkulatora Iznajmljivač može izvršiti u svakom trenutku pomoću Kontrolne tabele koja je prilog Ugovora.







OSTALE OBVEZE I ODGOVORNOSTI IZNAJMLJIVAČA


Članak VI.


Iznajmljivač je obavezan ishoditi sve zakonom propisane dozvole i odobrenja za pružanje usluga smještaja (Rješenje o kategorizaciji) te voditi računa o njihovoj svakodobnoj usklađenosti.

Neovisno o ovlasti RONE da obavlja pojedine radnje u njegovo ime i za negov račun Isključivo Iznajmljivač je odgovaran za zakonitost svog poslovanja (kaznena, prekršajna, porezna, upravna odgovornost).

Isključivo Iznajmljivač materijalno odgovara Gostu i/ili subagenciji za pravodobnu, kvalitetnu i zakonito pruženu uslugu smještaja sukladno Zakonu o ugostiteljskoj djelatnosti te ostalim pravnim propisima kojima se uređuje predmetna materija, no ima pravo regresa od RONE za slučaj da je za nepravodobnost ili nekvalitetu odgovorna RONA .

U svrhu sklapanja te omogućavanja pravodobnog kontaktiranja radi komuniciranja i dostavljanja obavijesti nužnih za izvršavanje Ugovora, Iznajmljivač je obvezan dostaviti RONI: Rješenje o kategorizaciji, Rješenje o upisu u registar obveznika PDV, punomoć za korištenje sustava eVizitor, broj kunskog i deviznog žiro računa, te svakodobno osigurati ažurne i istinite podatke: ime, prezime, OIB, adresu prebivališta , e-mail adresu, kontakti broj telefona, PDV broj, datum rođenja, kao i sve evenutalno dodatne dokumente i podatke nužne za realizaciju Ugovora koje RONA uz obrazloženje od njega zatraži, a ukoliko u ostavljenom roku to ne učini smatra se da Ugovor nije sklopljen odnosno da je otkazan .

Kao istinite i vjerodostojne te obvezujuće uzimat će se samo informacije dostavljene RONI pisanim putem na način određen Ugovorom i ovim Općim uvjetima.

Iznajmljivač se obvezuje da Smještaj za svo vrijeme trajanja ovog Ugovora neće istovremeno ugovarati s

drugom agencijom.

Iznajmljivač potpisom Ugovora daje izričitu suglasnost da sve usluge iz Ugovora RONA može na svom području djelovanja bez ikakvih ograničenja pružati i neograničenom broju drugih Iznajmljivača te se odriče bilo kakvih prigovora s tim u svezi.


OSTALE OBVEZE I ODGOVORNOSTI RONE


Članak VII.

RONA materijalno odgovora samo za stvarne štete koje je Iznajmljivač pretrpio uslijed namjere ili krajnje nepažnje njezinih djelatnika u izvršavanju Ugovornih obveza i ovasti .

RONA ne snosi nikakvu odgovornost za popunjenost Smještaja Iznajmljivača, ali je u obvezi sve poslove iz Ugovora obavljati pažnjom dobrog gospodara u skladu s poslovnim pravilima i običajima struke, tako da oni budu primjereni uobičajenim standardima za tu vrstu djelatnosti.

RONA će unijeti u centralni sustav HOSTASSIST Smještaj Iznajmljivača najkasnije 15 radnih dana od dana sklapanja Ugovora, uz uvjet da je do tada zaprimljena kopija Rješenje o kategorizaciji te sva ostala zatražena dokumentacija nužna za izvršenje Ugovora.

Isključena je odgovornost RONE za pravovremeni unos podataka o Smještaju u centralni sustav HOSTASSIST uslijed događaja nastalih bez krivnje RONE, kao i uslijed više sile i drugih opravdanih razloga, a koji onemogućuju uredno postavljanje navedenih podataka.

RONA ne snosi odgovornost ni za kakvu štetu niti za bilo kakvu drugu vrstu izravnog ili neizravnog gubitka koji bi nastupio Iznajmljivaču zbog nedostupnosti rezervacijskog sustava nastale kao posljedica tehničkih problema ili više sile i slično. U slučaju eventualnih kvarova ili propusta, RONA će poduzeti sve korake da se kvar odnosno propust otkloni u najkraćem mogućem roku.

RONA zadržava pravo, bez prethodne najave Iznajmljivaču, te bez ikakve odgovornosti privremeno isključiti pojedini Smještaj sa svojih stranica i ostalih prodajnih kanala, uslijed tehničkog ili bilo kojeg drugog opravdanog razloga, što ne znači automatski prestanak Ugovora .

RONA ne može jamčiti da su sve informacije o Gostima koje Iznajmljivač zaprimi posredovanjem RONE točne, potpune i istinite, niti može biti odgovorna za iste.

RONA se obvezuje osobne podatke Iznajmljivača prikupljati, obrađivati i čuvati u skladu sa GDPR.


ZAVRŠNE ODREDBE


Članak VIII.


Ovi Opći uvjeti stupaju na snagu danom javne objave na internet stranci www.hosta.hr.

RONA zadržava pravo izmjena i dopuna ovih Općih uvjeta, u bilo koje vrijeme, bez prethodne najave ili posebne obavijesti te bez potrebe ishođenja prethodne suglasnosti Iznajmljivača.

Izmjene i dopune ovih Općih uvjeta javno se objavljuju na internet stranci www.hosta.hr i stupaju na snagu danom takve javne objave. RONA nije odgovorna ni za kakve moguće posljedice koje za aktualne Iznajmljivače proizađu uslijed tih izmjena i dopuna.

Smatrati će se da je Iznajmljivač prihvatio izmijenjene Opće uvjete ako u roku od 30 dana (kalendarskih) od dana kada su izmjenjeni Opći uvjeti postali javno dostupni ne otkaže Ugovor.

Za eventualne nejasnoće i sve što nije navedeno u Ugovoru ili Općim uvjetima primjenjuju se relevantne odredbe mjerodavnih pozitivnih propisa Republike Hrvatske vezanih uz predmetnu materiju i poslovnu suradnju.

Originalna hrvatska verzija Općih uvjeta može biti prevedena i na neke druge jezike. Prevedena verzija je samo neslužbeni prijevod i iz nje ne proizlaze nikakva prava. U slučaju spora oko sadržaja ili tumačenja Ugovora ili Općih uvjeta i odredbi ili nedosljednosti i neslaganja između hrvatske i bilo koje druge verzije, hrvatska verzija se primjenjuje u skladu sa zakonom i mjerodavna je .

Ako je bilo koji stavak/članak Ugovora ili Općih uvjeta sada ili ubuduće nevažeći, ništetan, neprimjenjiv ili neobvezujući, i dalje će važiti svi ostali stavci/članci. U tom slučaju, takav stavak/članak i dalje će biti primjenjiv koliko to zakon dopušta, a ugovorne strane moraju pristati na uvjete slične onima koje propisuje takav stavak/članak u smislu cilja, sadržaja i svrhe Općih uvjeta.


















__________________________________________________________________________________

stranica 7.


RONA TRADE d.o.o. (Ltd.)
  • hr
    • en en
    • de de
    • ru ru
    • it it
  • info@rona.hr
    +385 (0)51 272 240
    • USLUGE
      • BOOKING
      • Čišćenje i posteljina
      • RECEPCIJA
      • Kućni majstor
      • PREUREDITE
      • KATEGORIZACIJA
      • ULAGANJE
    • CIJENE
    • O NAMA
    • ČESTA PITANJA
    ČESTA PITANJA

    Adaptacija
    +
    Što znači dobro dizajniran apartman?

    A well-designed apartment guarantees more guests, because the visually attractive apartment, along with professionally prepared RONA photos and descriptions are key factors when deciding on the apartments booking. Guests select their apartment primarily by well-designed and nicely decorated apartments where they will feel comfortable during their stay.

    +
    Tko sve može dizajnirati apartman?

    Contact us with confidence, RONA team will prepare a design proposal for you, choose all materials and equipment, and monitor the process of designing and placing all the equipment in accordance with it.

    +
    Na kojim tehničkim rješenjima se može uštedjeti?

    Well-designed and equipped apartment does not mean you have to choose the most expensive and brightest materials and equipment. The same effect of a well-designed apartment, and thus attractive to guests, can be achieved with cheaper, but no less quality materials and equipment. Your RONA team will advise you throughout the entire process so that your budget for planning can be optimally deployed to achieve a top-notch effect.

    +
    Koje podloge trebaju vašem timu za dizajn apartmana?

    For design, we need a floor plan of apartments with surfaces, and if you do not have it, RONA team will measure your apartment and prepare a design based on the survey.

    +
    Gdje mogu pronaći cjenike materijala i opreme iz tvornice

    Contact the RONA Team, with absolute cofidence, and we will find the best prices

    +
    Imam postojeći apartman, kako da ga estetski uredim? Tko mi to može napraviti?

    RONA team can prepare you the entire proposal for the design of the apartments, in terms of design, 3D visualization of the same, design of the conceptual solution and billboards, purchase of equipment and materials, construction work and final building cleaning.

    +
    Nemam novca za preuređenje, postoji li neko rješenje?

    Yes of course, contact us with confidence, RONA can provide you with more favorable credit lines and will be at your fully disposal throughout the entire process.

    Kategorizacija
    +
    Da li je postupak kategorizacije jednak za cijelu državu?

    Da, jednaka pravila vrijede za cijelo područje Republike Hrvatske.

    +
    Koliko košta postupak kategorizacije?

    Trošak postupka kategorizacije ovisi o broju smještajnih jedinica, i tipu podnositelja zahtjeva, ako se radi o fizičkoj osobi trošak upravne pristojbe iznosi 70,00 - 100,00 kn, dok je isti za pravne osobe između 175,00 - 1.085,00 kn.

    +
    Koliko traje postupak kategorizacije?

    Postupak kategorizacije traje u prosjeku od 7 – 15 dana od dana podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja o kategorizaciji. Postupak može trajati i nešto duže ukoliko se zahtjev za izdavanje rješenja podnese u mjesecu pred sami početak turističke sezone.

    +
    U koju vrstu objekta je najisplativije kategorizirati moju nekretninu?

    Prema našim iskustvima najisplativije je kategorizirati nekretninu u studio apartman, apartman ili kuću za odmor.

    +
    Isplati li se više imati veći broj zvjezdica i manje kreveta ili manje kreveta, a više zvjezdica?

    Ukoliko Vaša nekretnina zadovoljava standarde za najvišu zvjezdicu propisane pravilnikom o kategorizaciji tada bi trebalo ići ka dobivanju najveće moguće zvjezdice. Veći broj zvjezdica nosi i mogućnost veće cijene. No, dobra se prodajna cijena apartmana može postići i sa manje zvijezdica ukoliko je isti lijepo uređen i dizajniran. Veći broj kreveta pak osigurava mogućnost da gosti dijele cijenu noćenja što im bitno smanjuje troškove, što u konačnici čini Vaš apartman tržišno konkurentnim.

    +
    Može li netko umjesto mene odraditi postupak kategorizacije i koliko to košta?

    RONA can carry out the entire classification procedure for a fee of round 80 euros, excluding tax and other state fees.

    +
    Koja je državna strategija u odnosu na pojedine kategorije iznajmljivača?

    Jedna od ključnih državnih strateških odrednica u turizmu je poticanje i razvoj obiteljskog smještaja, i to u smislu podizanja kvalitete kako samog smještaja tako i cjelokupne usluge. U ovome je trenutku sudionicima u turizmu na raspolaganju čitav niz natječaja za povlačenje bespovratnih sredstava, ali i čitav niz kreditnih linija kojima je cilj upravo razvoj obiteljskog smještaja.

    +
    Kako kategorizirati apartman i koliko to traje?

    Upute za kategorizaciju apartmana možete pronaći na našoj stranici pod Kategorizacija. Trajanje ishodovanja kategorizacije ovisi kada se zahtjev podnese. Ukoliko to radite prije početka turističke sezone, razdoblje ishodovanja je kraće. Zahtjev za izdavanje kategorizacije se podnosi u Uredu državne uprave – odjel turizam u lokalnoj ispostavi (mjesta u kojem se nalazi apartman).

    +
    Koliko zvjezdica bih mogao dobiti za svoj apartman?

    The classification of the apartment (the number of stars) depends on several factors. The surface of the apartment (sq m) number of bed units and the state of the equipment. RONA team is following the latest trends, instructions and guidlines; so if you have any doubt or seek for advice, we are happy to help.

    +
    Trebam li imati klimu u apartmanu?

    Klima je obavezna stavka u pravilniku, kao i u svakom apartmanu.

    Booking
    +
    Što je multikanal?

    RONA multichannel is a system which allows you, with a single click, the possibility of publishing, updating and managing the description, photos and prices of your apartment on currently 5 biggest and most relevant online booking sites.

    +
    Na kojim portalima oglašavate?

    Trenutno se oglašavamo na 5 najvećih portala a to su booking.com, airbnb, expedia, HomeAway, atraveo. Svaki od tih poznatih portala, pod sobom ima manje portale i grupacije koje najčešće pokrivaju određeno tržište. Uz 5 najvećih online portala vi dobivate i preko 20 manjih, kao i 20ak klasičnh turističkih agencija (turoperator i individualne turističke agencije) diljem Europe. Vaš se apartman može bukirati preko 60ak različitih agencije specijaliziranih za privatan smještaj.

    +
    Na koji način riješavate probleme preklapanja rezervacija (overbookinga)?

    Using RONA's multichannel, the overbooking possibility is reduced to a minimum, because by booking on one portal the reserved terms are closed on all other portals.

    +
    Da li broj zvjezdica utječe na cijenu noćenja?

    Apartman više kategorije postiže bolju cijenu i po iskustvima u praksi i turističkim pokazateljima za 2018. i 2019. godinu, gosti više odabiru apartmane s više zvjezdica, odnosno apartmani s više zvjezdica imaju bolji omjer cijene i kvalitete.

    +
    Koji je optimalan broj kreveta koji bih trebao prijaviti/kategorizirati, a da mi istovremeno apartman bude konkurentan i isplativ?

    Prije odgovora na to pitanje, potrebno pogledati apartman i odlučiti se da li je bolje ponuditi veći broj ležajeva, što je isplativije gostu ili manji broj ležajeva ali onda se više usredotočiti na bolju opremljenost apartmana i podizanju cijene. Iz iskustva možemo reći da za neke lokacije bolje prolaze veći broj ležajeva (otok Pag) dok kod Opatije bolje opremljenost, odnosno viša kategorija.

    +
    Koju cijenu noćenja mogu postići za svoj apartman?

    Determining prices is a complex procedure and it if different from one apartment to another. Firstly the pricing of the apartment is “dictated”by the number of bed units, destination and it's micro location, class (number of stars) and the facilities it offers. Secondly, prices vary partially based on the seasonality and partially due to yield management (which is one of the services offered in the RONA package).

    +
    Kako i kad naplaćujete uslugu noćenja?

    Usluge noćenja gostima naplaćujemo preko kreditne kartice i bankovnim transakcijama, 14 dana prije početka rezervacije.

    +
    Mogu li ja postaviti uvjete rezerviranja i plaćanja, primjerice plaćanje 30 dana unaprijed?

    Kako bi Vaš apartman bio konkurentan na tržištu, moramo imati pogodne uvjete za goste. Gosti današnjice imaju prevelik izbor te bi ih striktna politika rezerviranja i otkazivanja odbila i gurnula konkurenciji. To bi značilo da im moramo omogućiti da rezervaciju u dogledno vrijeme i stoniraju. Gost se ima pravo predomisliti 24 sata od stvaranja rezervacije, čak i ako se radi o rezervaciji koja je napravljena par dana prije početka korištenja usluge. Također gost ima pravo otkazati uslugu do 14 dana prije početka korištenja usluge, no ne brinite jer uz yield management otkazi rezervacija se brzo popunjuju.

    +
    Možete li promijeniti opis da bude kako ja želim da piše?

    S obzirom na dugodišnje iskustvo, najbolje je da prepustite opis apartmana HOSTASSIST timu.

    +
    Kada možemo doći u svoj apartman i koristiti ga ?

    Uvidom na portalu za vlasnika možete vidjeti koji su termini slobodni i željeni termin možete zauzeti za sebe. Otkaz prethodnih rezervacija gostima nije moguć.

    +
    Imam rupe po par dana, mislite da će se to popuniti?

    Uz pomoć yield management nastojat ćemo korigirati cijenu kako bi last minute gostima bila primamljiva i na taj način uspjeli ostvariti prihod i popuniti rupe u kalendaru. To obično uspijevamo vrlo uspješno.

    Čišćenje
    +
    What does RONA cleaning services mean?

    RONA's cleaning service means cleaning all rooms and apartment surfaces, garbage removal, toilet paper and soap replacement, and changing linen and towels.

    Ask RONA team for the offer

    +
    Kako kontrolirate kvalitetu čišćenja?

    RONA has set highest standards of cleaning based on years of experience, whereby we use the best professional cleaning agents.

    Ask RONA team for the offer

    +
    Mora li se kupiti prvi komplet posteljine i ručnika?

    You do not have to buy it, RONA prepares for you the first set of bed linen and towels, and we wash, iron and change throughout the entire tourist season.

    +
    Koliko često se izmjenjuju posteljine i ručnici?

    Posteljina i ručnici se izmjenjuju nakon smjene svakog gosta, odnosno na 5. dan kod dužeg boravka gosta.

    +
    U kojem vremenskom roku se otklanjaju prijavljeni kvarovi?

    RONA handyman goes to the apartment immediately after receiving call.

    +
    Tko i kako prijavljuje kvarove?

    Faults can be reported either by guests or by calling RONA call center, but our RONA cleaning team also reports all faults during the cleaning of the apartment.

    +
    Da li vi osiguravate poplune,deke i jastuke u okviru usluge posteljine?

    Poplune, deke i jastuke osigurava privatni iznajmljivač, koji moraju biti standardnih dimenzija. Jastuke i poplune, čak iako su novi treba oprati minimalno jednom tijekom sezone. Usluga pranja popluna i jastuka je moguća, po dodatnom cjeniku.

    +
    Što usluga vaše posteljine sve podrazumijeva?

    RONA package, under the Linen entitles renting, washing and changing of the bed linen, pillow cases and towels.

    +
    Tko nadzire čistačice?

    Voditeljica čistačica educira, organizira i čistačice.

    Kućni majstor
    +
    What kind of repairs will RONA handyman take care of?

    RONA Handyman service includes less intensive repairs such as replacing bulbs, siphon cleaning, changing water taps, etc. In the event of a major fault, the RONA handyman determines the type and extent of the fault, which is then reported to the owner who decides whether the fault will be repaired by RONA handyman or will be repaired under owners arrangement.

    +
    U kojem vremenskom roku se otklanjaju prijavljeni kvarovi?

    RONA handyman goes to the apartment immediately after receiving call.

    +
    Tko i kako prijavljuje kvarove?

    Faults can be reported either by guests or by calling RONA call center, but our RONA cleaning team also reports all faults during the cleaning of the apartment.

    +
    Is RONA Handyman service available 24/7

    RONA call center is available 24/7 but in the night time is open free of charge only for emergency call

    Recepcija
    +
    Kako funkcionira sustav kutije sa ključem (keybox)?

    Elektronska kutija za ključeve (keybox) se postavlja na zid ili pored vrata vašeg apartmana, odnosno na portun, te je nakon nekoliko minuta spremna za rad. Kutija za ključeve je svojevrsni sef u kojem se pohranjuju ključevi Vašeg apartmana. Gost preko aplikacije dobiva jedinstveni pin, koji je važeć samo za vrijeme njegovog boravka. Na dan dolaska uzima ključ, te na dan odlaska vraća ključ u kutiju. Ukoliko gost ima poteškoća s otvaranjem kutije, može nazvati broj HOSTASSIST centra te ćemo gostu pomoći s uputama za otvaranje kutije. Pin se generira iz sustava, te u svakom trenutku HOSTASSIST tim ima uvid u kada se otvara kutija.

    +
    Is the keybox system tied to the RONA reservation system?

    Da, gost zajedno sa potvrdom rezervacije dobiva poveznicu za preuzimanje aplikacije i svoju jedinstvenu šifru kojom otvara vrata apartmana za vrijeme svog boravka.

    +
    Kakva je tehnička podrška u slučaju da kutije sa ključem (keybox) ne funkcionira i tko ju daje?

    RONA takes great care of your keybox. All malfunctions should be reported to the RONA call center by guests or housekeepers. After a call has been received, the guest will receive a new code and in the meantime our technical support will fix the possible issue.

    +
    Tko proizvodi kutije sa ključem (keybox)?

    RONA keyboxes are produced in China. They are exceptionally high quality and easy to use and install.

    +
    Kolika je cijena kutije sa ključem (keybox)?

    RONA will only take a 1.000,00 HRK (130 EUR) deposit, which will be returned in case of contract cancellation or closure.

    +
    Mogu li se kutije sa ključem (keybox) montirati na sva vrata?

    Instalacija je moguća na sve tipove vrata osim nekih protuprovalnih.

    +
    Postoji li lokalni servis za kutije sa ključem (keybox)?

    Yes it is RONA service

    +
    Koliko vrsta pinova postoji?

    Svaka rezervacija apartmana generira jedinstveni pin, što znači da svaki gost dobiva svoj novi pin koji prestaje vrijediti nakon njegove odjave iz apartmana.

    +
    Jesu li same smart brave zamjena za kartice kojima se također može ulaziti u apartmane?

    Yes, it's could be done, but integration with RONA application will be done as separate project

    +
    Is the RONA Reservation System Connected to an e-Visitor?

    Yes, the RONA reservation system is directly linked to the e-Visitor system, and the sign-ups and check-ins are done through the form within the system.

    +
    Is it possible to register all the persons, staying in one apartment, to e-Visitor using the RONA system?

    Preko HOSTASSIST rezervacijskog sustava mogu se prijaviti sve osobe koje se nalaze u jednom objektu.

    +
    Does RONA reservation system allow guests to make online payment by cards?

    Yes, RONA's reservation system uses the most modern and safest online payment tools.

    +
    Tko obavlja i brine o postupcima on-line naplate i naplate preko bankovnih računa?

    RONA takes care of the entire process of the payment procedures.

    +
    Can guests pay directly through RONA reservation system?

    Yes, using the RONA application.

    +
    Je li sustav elektronskih sefova za ključeve siguran?

    Sustav elektronskih sefova za ključeve je siguran iz nekoliko razloga. Prvi razlog je to što se nakon svake realizirane rezervacije kod briše, odnosno postaje neaktivan, što bi značilo da nakon odlaska gostiju u 10 sati, ta se lozinka više nikada ne može koristiti. Sljedeći razlog zašto je brava siguran je uvid i kontrola kodova koji otključavaju vrata. Treći razlog je kvaliteta izrade same elektronske kutije.

    Iznajmljivač
    +
    Koji su uvjeti za suradnju sa vama?

    Kao preduvjet za početak suradnje je izvršena kategorizacija. Ukoliko niste kategorizaciju izvršili, mi Vam možemo pomoći oko procesa kategorizacije. Nakon ishodovanja kategorizacije sljedeći korak je da je apartman tehnički ispravan (nema vidnih oštećenja i svi aparati su u funkciji). Kako bismo mogli pripremiti ugovor, potrebne su nam i preliminarne fotografije, odnosno poveznica portala na kojem se već apartman oglašava. Zadnji uvjet je ispunjavanje upitnika o čišćenju , odnosno utvrđivanje površine i itinerara čišćenja.

    +
    Koje su moje obaveze?

    Obaveze privatnog iznajmljivača su najvećim djelom u fazi prije i za vrijeme sklapanja ugovora. Te obaveze su ishodovanje kategorizacije, osiguravanje tehničke ispravnosti apartmana i nabava kategorizacijske ploče. Nakon početka iznajmljivanja apartmana obaveza privatnog iznajmljivača je podmirivanje turističke pristojbe te biti dostupan na telefon u slučaju da u apartmanu treba izvršiti popravak ili intervenciju koja ne ulazi pod sitne kvarove

    +
    Mogu li vidjeti i pratiti popunjenost svoga apartmana i ako da gdje?

    Popunjenost apartmana moći ćete pratiti preko portala za iznajmljivače. U svakom trenutku Vi ćete imati pristup informaciji kada i na koliko Vam netko dolazi u apartman. Također imate uvid u fakture i obračune.

    +
    Tko plaća porez i turističku pristojbu?

    Plaćanje poreza je uključeno u HOSTASSIST paket, što bi značilo da mi plaćamo porez. Vi plaćate turističku pristojbu turističkoj zajednici grada u kojem se apartman nalazi. Turistička se pristojba se plaća po broju smještajnih jedinica u određenom vremenskom razdoblju (najčešće je obračun po kvartalu).

    +
    Gdje mogu zatražiti pristup sustavu eVisitor?

    Pristup sustavu e-Visitor se dobiva od Turističke zajednica grada (nakon što ste riješili kategorizaciju). TZ Vam daje TAN listu, s kojom se onda ulogirate u Vaš profil, gdje možete vidjeti vaše obveze prema TZ.

    +
    Što je TAN lista?

    Tan lista je tabelica s kodovima uz pomoć koje ulazite u portal eVisitor. Mi za Vas prijavljujemo goste putem našeg sustava koji je direktno povezan na eVisitor. Vi imate pristup knjizi gostiju te može pratiti promet gostiju.

    +
    Što je potrebno za fotografiranje apartmana?

    Apartman je spreman za fotografiranje kada je počišćen, bez oštećenja ili onečišćenja koja bi bila vidljiva na slikama, te kreveti namješteni. Samo fotografiranje apartmana traje od 1,5 do 3 sata. Fotografiranje apartmana i okolice se vrši kada je lijepo vrijeme, stoga se čeka sunčan dan. Nakon fotografiranja objekta, slike su dostupne 2 do 3 dana.

    +
    Što mi predlažete da eventualno dodam od opreme u apartman?

    Minimalni uvjeti se moraju zadovoljiti po pravilniku, a dodatna oprema koja diže rejting apartmana je perlica posuđa i veša, kompletno opremljena kuhinja (sitni inventar). Dodanu vrijednost ostvaruju stvari razonode:roštilj, Igraće konzole, dječje igralište u blizini, dječji krevetić … Primjerice, gosti iz SAD-a, preferiraju uzimati aparmane koji imaju detektor dima ili ugljičnog monokisda.

    +
    Gdje mogu naručiti kategorizacijske pločice?

    Kategorizacijske ploče se naručuju kod ovlaštenih proizvođača. Ovlaštene proizvođače možete pronaći na stranicama Ministarstva turizma

    +
    Mogu li vašu adresu navesti kao adresu dostave kategorizacijskih pločica i možete li ih vi postaviti?

    Možete naručiti kategorizacijske ploče na našu adresu i po dogovoru mi ćemo iste i postaviti.

    +
    Ako izvučem PDV ID da li sam u sustavu PDV-a?

    NO, you are only registered tax payer. You are responsible for paying VAT for using other agenices for advertising your apartment (e.g. booking.com or airbnb..). If you choose to take the RONA package, then we are taking care of the VAT segment for using advertising agencies.

    RONA package
    +
    Koja je cijena vaše usluge?

    HOSTASSIST paket usluga nudi usluge oglašavanja na više kanala, bookinga i yield managementa, recepcije, čišćenje i najma posteljine, usluge kućnog majstora. You can calculate the price of the package with our RONA claculator.

    +
    Da li je Vaša provizija fiksna?

    Prva godina je startna gdje se kreće s baznom provizijom koja ovisno o rezultatu na kraju sezone je podložna korekcijama na niže. Za uspješnost sezone relevantni su sljedeći faktori: lokacija, mikro pozicija, uređenost, fotografije, cijene i recenzije gostiju.

    +
    Kako plaćam vašu proviziju i kojom se dinamikom isplaćuju sredstva na moj račun?

    Sredstva Vam se usplaćuju, umanjena za naknadu usluga HOSTASSIST Paketa, jednom mjesečno na račun – za rezervacije koje su se ostvarile u prethodnom mjesecu.

    +
    Na kojim područjima vršite svoje usluge?

    Zasad usluge nudimo na području Istarske županije, odnosno Opatijska Rivijera i grada Rijeka; okolica Novalje na otoku Pagu, Martišnice i grada Paga na otoku Cresu te Lošinj.

    +
    Tko plaća PDV na provizije booking portala?

    Provizije booking portala (booking.com, air b'n'b, HomeAway…) kao i PDV na njihove usluge mi pokrivamo, u sklopu našeg HOSTASSIST paketa.

    +
    Tko postavlja kućni red, cjenik i evakuacijski list u apartman?

    RONA Team will ensure the House rules and the price list, while it is up to the owner to obtain evacuation plan, as well as prohibition stickers (minors are not allowerd to consume alcohol on this premiser, smoking is prohibited), first aid kit and fire extinguisher.

    +
    Kada će moj apartman biti oglašen?

    Apartman će biti oglašen 15 dana nakon što se kada se zadovolje svi uvjeti propisani ugovorom i općim pravilima.

    +
    Molim vas da mi objasnite kako ste računali moje isplate?

    Isplate se obračunavaju na način da se oduzme naknada za HOSTASSIST učešće i čišćenje od cijene koja je naplaćena gostu.

    +
    Mogu vas zvati bilo kada ako imam nekako pitanje?

    You can always reach us during business our or simply send us an email - info@rona.hr.

    Htio bih dobiti ponudu

    hosta.hr
    Kolačići
    |
    Pravne odredbe
    |
    Pravila i uvjeti

    © 2025 by RONA. All rights reserved | Hosta is a part of the RONA Trade.